IZAĐI I TRENIRAJ MOSTAR 2017.


Oduvijek mi se sviđao Mostar. Svaki put kada bih išla na more prolazila sam pokraj Mostara nadvirujući se kroz prozor i gledajući. Nikda nisam imala vremena i da naiđem, ali sam uvijek gledala na TV skokove s mosta i brojne reportaže. Prvi put sam u Mostar došla prošle godine zbog treninga "Izađi i treniraj" i moram reći da sam bila pod jakim utiscima s obzirom da je grad jako šarmantan. Kada sam polazila rekla sam kako se nadam da ću opet nekada doći i eto želja mi se ostvarila i ove godine. Da se razumijemo, meni do Mostara treba skoro sedam sati vožnje, pa je zato jako rijetka prilika da idem na tu stranu. Mostar je i ove godine bio poslednja stanica u realizaciji projekta "Izađi i treniraj" koji radim sa kompanijom Sport Vision i brendom NIKE.





Prelijep dan za razliku od prošle godine, još više vježbača, pozitivna energija i dobra atmosfera i ove godine su po mom utisku podigli ovaj trening u Mostaru za ljestvicu više. Lejla Šebić I Amir Aljiji stigli su iz Sarajeva. Draga Tajma Bajrović je i ove godine dala sve od sebe da trening bude odličan i da animira što više vježbača. Profesor Adi Palić i njegova ekipa studenata i ove godine profesionalno su pristupili ovom događaju u ogromnom broju, a čast nam je učinila i prelijepa Ana Bavrka mostarka koja trenutno živi u Sarajevu, te je zazumbala sa svojim sugrađanima.









Vježbačima je prikazano nekoliko pravaca vježbanja i nadam se da se svakome dopalo po nešto. Za sve učesnike i ovoga puta obezbijeđene su majice za vježbanje, a najsrećniji izvučeni dobio je i Nike patike. Meni kao organizatoru je ostalo još samo to da rezimiram da je i ova 2017.godina zajedno za završnim treningom u Mostaru bila sjajna, i da se već sada radujem novoj sezoni i novim izazovima koji će pred mene biti postavljeni.


Comments