NASHI SUN


Svima je jasno da smo u zoni tropskih dana i da se svako trudi zaštititi od sunca i sunčevog zračenja kako zna i umije. Na odmor idem za manje od mjesec dana. I ovih dana sam baš u fazonu da jedva čekam da legnem na plažu i da uživam u suncu, moru , pijesku. Obradovala me je ponuda kod moje drage Dijane u Beauty studio by Dijana S, koja radi sa vrhunskim NASHI proizvodima koji mojoj kosi najviše odgovaraju, a to je asortiman proizvoda sa oznakom SUN. Tako da sam sa nekim stvarima već počela sa upotrebom, dok neke čekaju odlazak na more. Prvi na listi su se našli šampon i gel za tuširanje.
* NASHI SUN hidrantni i zaštitni šampon je obogaćen mješavinom dragocjenih prirodnih elemenata organskog porijekla i Arganovim uljem, UV filterima, antioksidantnim materijama (Vitamin E) sa svojstvima raspetljavanja kose (hidrolizirana svila) koji odgovara svakom tipu kose, nježno čisti, vraća idealni nivo vlažnosti i prirodnu mekoću kose. Čuva boju kose.
S obzirom da se farbam, a čitajući ova svojstva, mogu samo reći da je pod ovim uticajem sunca ovo bio itekako dobar izbor.
* NASHI SUN  shower gel-hidratizirajući i hranljivi gel nježno čisti kožu nakon izlaganja suncu. Njegova formula obogaćena Arganovim uljem, Aloa Verom i alantoinom, stvara zaštitu od agresivnog djelovanja sunca i vjetra, daje mekoću koži i štiti bronzani ten. Produžava  taman ten sa zaštitnim djelovanjem  od UV zraka i daje mladoliki, anti-age efekat zahvaljujući betakarotenu, poboljšava tamnu put i bronzani efekat na koži. Zahvaljujući shea maslacu obnavlja elastičnost kože koja je istovremeno duboko hidratizirana.
Ovaj gel je postao sastavni dio rutine tuširanja, a pored efekta koji je naveden oduševiće vas miris ovih preparata. Ne možete , a da se ne zaljubite.
Ono što je takođe super u ovoj liniji jesu maska posle sunca i krema posle sunčanja.
* MASKA after sun repairing je sjajna stvar za vašu kosu. Intenzivna, obnavljajuća, hidratizirajuća. Obogaćena je mješaavinom obogaćenih elemenata organskog porekla, arganovim uljem, UV filterima i pogodna je za sve tipove kose.Efikasno djeluje protiv atmosferskih uticaja, soli, hlora, dajući hidrataciju i dubinski hraneći kosu, čineći je mekom i nježnom, sjajnom i svilenkastom. Ima UVA-UVB filtere.
Mislim da će sajajna biti kada se poslije sunčanja i dana provedenih na moru ili pored bazena upakujete i pružite svojoj kosi novi život.
*KREMA POSLIJE SUNČANJA- regenerišuća i obnavljajuća krema, baršunastog osjećaja na kožu. Brzo umiruje kožu, čineći je elastičnom i kompaktnom. Perfektna je za produženje sjaja i tamnog tena. Ima svježu nemasnu i apsorbujuću teksturu, formulisana je sa kombinacijom aktivnih i hranjljivih, hidrantnih i umirujućih sastojaka (arganovo ulje, aloa vera, konjska rotkvica). Obogaćena je dragocjenim antioksidantima koji obezbjeđuju anti-age akciju.
Ja svake godine kupujem ove kreme, dobro mi dođu i osjećam da ih moja koža voli. Ove godine probaću ovu i javljam nadam se dobre utiske.




Tu je i moj favorit BEACH defance styling spray - njegujuća zaštita boje kose, koja lako raščešljava, za perfektar styling i izgled na suncu, obogaćen prirodnim elementima organskog porijekla (arganovim uljem), svilenim derivatima i UV filterima, daju kosi zaglađen izgled i nakon kupanja u moru. Daje svilenkasti sjaj i izgled.
Ja sam pobornik ovih zaštitnih sredstava za njegu kose na suncu. Najpraktičniji su mi i imaju dobar sastav, i do sada mi je većina pomogla da sačuvam boju i kosu od većih oštećenja. Ovaj mi je posebno drag jer je kao što sam i rekla iz linije Nashi i arganovo ulje je u sastavu, što jako prija mojoj kosi.

A ako želite da testirate neki od proizvoda možete ih naći isključivo u autorizovanim salonima, kakav je Beauty studio by Dijana S u Bijeljini. A evo i mini pakovanja idealnog za vikend.

Pored ovoga NASHI SUN asortiman nudi i kreme za sunčanje sa zažtitnim faktorima 15, 30 i 50.

Comments