ESSENCE GLOW AND CARE

Linija lakova sa oznakom GLOW & CARE sastoji se od sedam nijansi u rasponu od nude do tamno ljubičastih, ali su uglavnom iz tog nekog ružičastog spektra. Ja sam dobila u paketu 02 GLOW FOR GO i 06 BERRY CARING nijanse o kojima ću upravo reći nešto više. Iako sam se na "prvu" zaljubila u berry caring, vremenom je ipak glow for go postala moja omiljena nijansa. Riječ je o nježnoj boji koja je nude sa primjesom ružičastog. Na prvu mi se nije dopalo što u sebi ima sedef, ali vremenom i korištenjem shvatila sam da mi se to u ovoj kombinaciji jako dopada, i da to nije klasičan sedef, nego dodatak koji samom izgledu noktiju nakon nanošenja daje neki svilenkast izgled, ako to mogu tako opisati. Jako lijepa nijansa, fotografisala sam je dok su mi nokti bili kraći, ali sam ga nanosila dok  su bili i duži i jako sam zadovoljna kako izgleda.


Lijepa debljina četkice,ostavlja dobar trag, a lak je moguće nanijeti i u jednom sloju. Ono što je specifično je da ovi lakovi ojačavaju i njeguju nokte što je nagoviješteno već u samom naslovu, kao i da daju taj neki lijep izgled noktima upravo primjesom ovog sedefa o kome sam pisala. Lakovi u sebi sadrže kukui ulje koje je više od 50 godina simbol Havaja. Ovo ulje uglavnom je korisno kod njege suve i mješovite kože kao i u ostalim granama kozmetičke industrije. Nije mi baš potpuna bila jasna njegova uloga u ovom laku za nokte, ali svakako je da mu ne može odmoći :)


Nijenasa 06 BERRY CARING je nijansa tamno ljubičastog laka sa istim takvim česticama shimera. Jako lijep lak, posebno jer sam u poslednje vrijeme jako okrenuta tamnim nijansama, i kao i kod prethodnog dobra prekrivenost se postiže i samo jednim nanošenjem.



Ipak ja sam uzela dva sloja. Ono što mu je mana je da je kratke trajnosti nakon dva dana vidljivo je brisanje sa vrhova noktiju, mada je to generalno prisutno kod skoro svih taminih lakova. Sve u svemu lijepi lakovi i rado bih ih i sama kupila, a posebno svjetliju nijansu.


Comments