-Vaš
blog postao je inspiracija mnogima koji su krenuli da se "otisnu"
u blogerske vode. Koliko je odgovorno biti uzor?
Sebe
zaista ne doživljavam kao uzora ili idola bilo kome. Ja sam obična
devojka koja je samo u pravo vreme započela jednan zanimljiv hobi,
koji je sticajem okolnosti prerastao u nešto više. Nije mi cilj da
se ikome namećem kao uzor i da sebe propagiram u tom smislu. Meni je
cilj da stvaram kvalitetan sadržaj kroz koji ću skretati pažnju na
sve one teme koje mene interesuju i za koje smatram da su važne, i
da u toj svojoj težnji budem i ostanem odgovorna, prizemna i
iskrena. Ako neko u takvom ponašanju pronađe inspiraciju i poželi
da učini nešto slično, ugledajući se na mene, to je najlepša
pohvala i nagrada za sve što radim, međutim to ne znači da ću
sebe nazivati bilo čijim uzorom ili idolom. To su previše jaki
epiteti da bih ih sebi pripisivala
-
Biti bloger danas nije jednostavno, koliko misle svi koji počinju
bez razmišljanja da se bave tim. Da li je dobro to što imamo
priliku da pišemo javno, da ispoljavamo svoje mišljenje i da li će
se po Vama
blogosfera pretvoriti u "estradu" jer će svi misliti da
mogu i da treba tako?
Ne samo da je ‘’dobro’’ što imamo priliku da pišemo javno, već je ta prilika jedna od najznačajnijih mogućnosti koju nam je savremeno doba donelo. Naravno, kada kažem ‘’pišemo’’ ne mislim samo na pisanje blogova, već na bilo koju aktivnost koja ima veze sa internetom i javnim oglašavanjem na njemu. I ne, neće se blogovanje pretvoriti u estradu mada će uvek biti estrade u blogovanju. Kao što je ima i u svim drugim javnim profesijama. Ali, to nikako ne umanjuje značaj internet medija, u kojima blogovi i dalje zauzimaju jednu od najvažnijih ulogu.
Ne samo da je ‘’dobro’’ što imamo priliku da pišemo javno, već je ta prilika jedna od najznačajnijih mogućnosti koju nam je savremeno doba donelo. Naravno, kada kažem ‘’pišemo’’ ne mislim samo na pisanje blogova, već na bilo koju aktivnost koja ima veze sa internetom i javnim oglašavanjem na njemu. I ne, neće se blogovanje pretvoriti u estradu mada će uvek biti estrade u blogovanju. Kao što je ima i u svim drugim javnim profesijama. Ali, to nikako ne umanjuje značaj internet medija, u kojima blogovi i dalje zauzimaju jednu od najvažnijih ulogu.
-Koliko
je uticaj blogera prisutan na našim prostorima? Da li postajemo
svjesni važnosti njihovog postojanja i uticaja na sve sfere života?
Ako
posmatramo marketinške poteze velikih kompanija i brendova evidentno
je da je dobar deo njih prepoznao važnost online oglašavanja i
saradnje sa blogerima. Pogledajte koliko je samo kampanja u kojima su
upravo blogeri glavni akteri. Takođe, veliki broj brendova smanjuje
svoje budžete namenjene promociji na televiziji i štampi, i okreće
se online oglašavanju, gde dominiraju portali i blogovi, ali i
društvene mreže, na kojima su ponovo blogeri poprilično uticajni
jer je dobar deo njih uspeo da od svojih profila na društvenim
mrežama stvori male medije, pogodne za oglašavanje. Sve to jasno
ukazuje da blogeri imaju određen uticaj I da je isti prepoznat u
poslovnom smislu. Broj ljudi koji ‘’prati’’ blogere I njihovi
aktivnosti takođe govori u prilog te teze. Oni koji i dalje
gaje predrasude i upućuje podrugljive komentare na račun blogerskog
rada, samo su poprilično neinformisani i ne baš najbolje upoznati
sa samom granom i njenim uticajem. Srećom, takvih je sve manje. Ili
makar više nisu toliko glasni.
-Vaš blog je koncipiran tako da obuhvata sve sfere života, gdje je moguće vidjeti i priče o modi, beauty rutini, o preporukama, uređenju enterijera. Koliko je teško sve to obuhvatiti? Svim temama odgovoriti?
Najveći
izazov jeste manjak vremena. Inspiracije ne manjka, ali je zato
nedostatak vremena za realizaciju svih ideja moj najveći problem.
Teško je biti cela redakcija u jednom čoveku: od sekretarice do
urednika i generalnog direktora. Tekuće i administrativne stvari ne
dozvoljavaju vam da se posvetite kreiranju sadržaja onoliko koliko
biste želeli i koliko bi morali. To istinski ume da frustrira i
nervira. Pogotovo kada shvatite da ste dan proveli u prepiskama,
pregovorima I dogovorima, bez trenutka odmora a opet bez ijednog
konkretnog rezultata.
-
Koja Vam je omiljena oblast?
Svaka
od rubrike zauzima posebno mesto na listi mojih interesovanja, ali
moram priznati da se u poslednje vreme sa najvećim zadovoljstvom
posvećujem temama iz oblasti uređenja enterijera.
- Moda
je bila osnova nastanka Vašeg bloga i danas viđamo u outfit
postovima da ste neko ko zna da ponese skoro sve stilove i trendove.
Koliko je važno pratiti ih i šta izdvajate kao nešto što bismo
trebali imati u svom ormaru za ovu sezonu?
Važno
je samo onoliko koliko vi lično osećate da je tako. Ukoliko imate
potrebu da pratite trendove, učinite to. Ali isključivo zbog sebe i
svog zadovoljstvo, nikako zbog mišljenja drugih ili činjenica da
vaša okolina čini isto. Ukoliko ne shvatate poentu jurcanja za
akteulnim trendovima, preskočite ga. Uživajte u modi, nemojte
dozvoliti da postane opterećenje. A ako pričamo o komadima koje bi
trebalo da imate u svom garderoberu, ni tu ne postoje jasna i čvrsta
pravila. Ipak, ako bih morala da konkretizujem svoj odgovor onda bi
on glasio ovako: lepo skrojena bela košulja, dobar džins,
klasične crne salonke i ’’krv’’ crveni karmin.
-Kada
vas neko vidi na prvi mah može uočiti da ste njegovana žena i koja
na sebi ne nosi mnogo šminke? Šta je dovoljno da izgledate svježe
i lijepo, a da ne pretjerujete?
Dobar
prajmer, koji će vaš ten pripremiti za puder koji mora biti u
nijansi koja odgovara vašem tenu i u formuli koja odgovara vašem
tipu kože. Pažljiva upotreba rumenila i broznera, bez preteranog
konturisanja i sa težnjom da sve ostane u granicama prirodnog. Ovo
važi i za obrve. Tek ih malo dopunite odgovarajućom olovkom ili
maksarom za obrve, bez ikakvog dodatnog iscrtavanja i nagalašavanja.
I nikada, ali nikada ne uvećavajte svoje usne iscrtavanjem njihovih
granica van prirodne linije.
-
Može se reći da je enterijer vaša strast, po vama da li je za
utisak "toplog doma" bitno imati novac i uložiti ga u
opermanje prostora ili bitna "žica" da imate smisla da od
prostora napravite dom?
Samo
i isključivo ovo drugo. To sam dokazala svakim postom iz rubrike
‘’Enterijer priča’’, koje više od dve godine objavljujem na
svom blogu. Svaki od prikazanih domova potvrdio je tezu od koje sam i
krenula u tu divnu avanturu obilazaka lepo uređenih stanova naših
sugrađana – za lepo i zanimljivo uređen dom nije potrebno mnogo
novca, samo volje i ideje. Svako ko misli drugačije u velikoj je
zabludi.
-
Aktivni ste i na Instagramu i na You tube kanalu, šta je ono čemu
ćete se više prilkoniti u narednom periodu i šta možemo očekivati
od Vas ?
Instagram
svakako ostaje jedan od primarnih kanala za moju komunikaciju sa
čitaocima, a YT je i dalje moj najveći izazov kojem ću se još
predanije posvetiti u budućnosti čemu se iskreno radujem.
Comments
Post a Comment