FARMASI BB MATTE LIPSTICK


Sa kućom FARMASI imam jako malo iskustva, tačnije kupila sam neki ruž nekad sredinom ljeta i odmah počela da ga koristim. Prije toga sam zaboravila da ga fotografišem novog te su moji utisci o istom izostali. Nedavno sam od koleginice koja je njihov član odlučila da naručim nešto i za oko su mi zapali lijepo pakovani ruževi za usne u svijetlo plavoj ambalaži. Riječ je o BB MATTE LIPSTICK liniji. Sastoji se od šest nijansi, a moj izbor po bojama iz kataloga je bila nijansa 03 BIRTHDAY CHIC. I odmah da naglasim da sam se manje više pokajala u izboru nijanse, previše je zemljana i braon, a meni to i ne stoji baš, ali tugu zbog pogrešnog izbora nijanse ublažila je činjenica da je ruž jako dobar.



Perfektna homogena kremasta formula pruža potpunu mat pigmentaciju u samo jednom nanosu.Dodatak ulja i ovlaživača sprečavaju isušivanje usana.SPF 15 sprečava starenje usana i štiti od UV zraka. Ovo o proizvodu kaže proizvođač, a ja samo mogu reći da je ruž jako pigmentovan, ja je realna boja odmah po prvom kontaktu sa usnama. Da je zaista odličan i mat i da stvarno nemam osjećaj zategnitosti na usnama. Ono što me je oduševilo je da je toliko postojana da sam ga evo konkretno danas nanijela na usne u 6:00, da sam u studiju provela tri sata, da sam poslije toga doručkovala, pila kafu i ponovo nešto jela, i da sam se pogledala u ogledalo u 12h jer sam imala na rasporedu snimanje nekih najava i ruž se nije mrdnuo, samo sam malo popravila konture.





Ukoliko želite postojan mat ruž ovo je moja topla preporuka (nisam dobila ruž na poklon, sama sam ga kupila). Moja jedina nevolja je što mi se nijansa ne dopada, ali sledeći put ću probati sa nekim malo življim bojama koje i inače koristim.

Comments

  1. Bas mi se svidja nijansa karmina i Vama prelepo stoji :)
    Fashion Lover

    ReplyDelete
  2. Meni se bas svidja nijansa karmina :) Mogla bih da ga isprobam :) To je jedino sto me nervira kod kataloske prodaje, narucis i nisi 100% siguran sta ce ti stici...

    ReplyDelete

Post a Comment